روانشناس کودک و خانواده خوب داشته باشید.

 

مشاوره روانشناسی کودک و خانواده توسط یک متخصص و روانشناس کودک و خانواده خوب و توانا یکی از مهم ترین موضوعات اجتماعی در جامعه ی امروز دنیای پر تنش ماست. در مشکلات روزمره ما یکی از نیازهای مهم اعضای خانواده اعم از کودک و بزرگسال دستیابی و استفاده از یک مشاور روانشناسی خوب است تا کودک و والدین بتوانند به بهترین صورت با مشکلات عاطفی و روانشناختی روزمره مانند استرس، اضطراب، افسردگی، ترس، مشکلات خانوادگی، مشکلات رفتاری کودک، پرخاشگری، مهارتهای زندگی، شیوه های فرزند پروری، هوش و استعداد، موضوعات درسی و تحصیلی، مشاوره های شغلی، تصمیم گیریهای ازدواج و تشکیل خانواده، شیوه‌های ارتباطی با یک متخصص مشاوره روانشناسی کودک و خانواده مشورت و بهترین نتایج روانشناسی را بدست آورند. در واقع اگر چه در گذشته موضوع روانشناس و مشاور خانواده و مشاور کودک پدیده ای ناشناخته در جامعه ی ما بود اما امروزه اهمیت و لزوم مشاوره خانواده و مشاوره روانشناسی کودک تقریبا در همه ی اقشار جامعه خصوصا اقشار شهری مخصوصا شهرهای بزرگ مانند شهر تهران، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز و … خودنمایی می کند.


مشاور و روانشناس کودک و خانواده یکی از بهترین روشها برای یافتن راهکارهای مناسب برای حل مشکلات خانوادگی و مدیریت عاطفی و روانی افراد خانواده را فراهم می‌سازد.
از اینرو به همه ی خانواده ها توصیه می شود برای همه ی اعضای خانواده به دنبال یک مشاوره یا روانشناس خانواده خوب و برای فرزندان به دنبال یک متخصص و روانشناس کودک و نوجوان خوب باشند تا این وظیفه‌ی مهم یعنی سلامت روانی افراد خانواده را به او ربسپارند.

جهت دریافت مشاوره تلفنی یا حضوری روانشناسی کودک و خانواده می توانید با شماره های 09034445061 یا 26711229-021 تماس بگیرید و یا جهت رزرو آنلاین وقت مشاوره و برخورداری از تخفیفهای ما بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

بخش مشاوره کودک شهر مجازی کودشا با مشاوران و روانشناسان مجرب و متخصص کودک و خانواده انواع خدمات روانشناسی کودک و خانواده، ماردرمانی جسمی و ذهنی، گفتاردرمانی، مشاوره تحصیلی، مشاوره هوش و استعداد و … را به کودکان، خانواده های آنها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی ارائه می کند.

ورود مستقیم به بخش انتخاب روانشناس کودک
به بخش مشاوره ما وارد شوید و با توجه به موضوع خود از انواع خدمات مشاوران روانشناسی کودک، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، کاردرمانی جسمی و ذهنی و گفتاردرمانی متخصصان ما استفاده نمایید.

 

نوشته شده توسط: آمنه دقیقی خداشهری/ روانشناس کودک و نوجوان

مقالات مرتبط

بخش مشاوره کودک شهر مجازی کودشا با مشاوران و روانشناسان مجرب و متخصص کودک و خانواده  انواع خدمات روانشناسی کودک و خانواده، ماردرمانی جسمی و ذهنی، گفتاردرمانی، مشاوره تحصیلی، مشاوره هوش و استعداد و …  را به کودکان، خانواده های آنها، مراکز آموزشی و تحقیقاتی ارائه می کند.

روانشناس کودک خوب و مشاور خانواده

ورود مستقیم به بخش انتخاب روانشناس کودک

به بخش مشاوره ما وارد شوید و با توجه به موضوع خود از انواع خدمات مشاوران روانشناسی کودک، خانواده، ازدواج، کاردرمانی و گفتاردرمانی ما بهره مند شوید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

×

مرکز مشاوره کودشا

× نیاز به مشاوره دارید ؟