قوانین شهر مجازی کودشا

 

ضمن تشکر از شما کاربران گرامی جهت انتخاب کودشا برای رفع نیازهای کودک دلبندتان توجه شما را به مجموعه قوانین شهر مجازی کودشا جلب می نماییم:

قوانین کودشا در تاریخ 30 آذر 1396 با شروع به کار کودشا در سایت قرار داده شده و کلیه کاربران اعم از همکاران مراکز، فروشگاهها و همکاران آزاد و  مشتریان موظف به مطالعه قوانین وبسایت می باشند. بدیهی است در صورت عدم مطالعه قوانین هیچگونه مسئولیتی در قبال پیامدهای احتمالی ناشی از اشتباهات متوجه گروه کودشا نخواهد بود.

کلیه بندهای ذکرشده در این صفحات، مادامی که ویرایشی در آنها لحاظ نشده باشد برداشت نهایی از سیاست کودشا است.

وظیفه نخست کودشا فراهم آوردن بستری مفید، آسان و تخصصی ویژه رفع نیازهای کودکان ایران عزیز است .

کودشا در ایران مدیریت‌شده و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است. لذا چنانچه کاربری اقدام به اعمال موارد خلاف قانون نماید اطلاعات وی به مراجع ذیصلاح ارجاع داده خواهد شد.

کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، کلاً متعلق به سایت کودشا می‌باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور سایت کودشا اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، واگذاری، نمایش، ارسال و انتقال آن‌ها را ندارد.

کاربران سایت موظف اند در هنگام استفاده از خدمات هویت واقعی خود را معرفی نمایند.

_هرگونه رابطه ای که در چهارچوبهای اخلاقی، علمی ،شرعی و قانونی پذیرفته شده باشد از نگاه گروه کودشا نیز پذیرفته است.

لازم است کاربران هرچند وقت یک‌بار قوانین را مطالعه کرده و از تغییرات احتمالی مطلع گردند.

قوانین بازار کودشا:

فروشگاه اینترنتی کودشا به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

کودشا موظف است نسبت به ارسال کالا و یا ارائه خدمات فروخته‌شده از طریق اینترنت به مشتریان خود رسید داده و مشتری موظف است رسید را تا هنگام دریافت کالا نزد خود نگاه دارد و با امضا به مسئول تحویل کالا عودت دهد.

خریدار موظف است اطلاعات شناسایی واقعی و صحیح خود را در هرگونه خرید اعلام نماید و در صورت عدم رعایت موضوع کودشا هیچ مسئولیتی جهت تحویل محصول یا خدمات مورد نظر  ندارد و مبلغ پرداختی قابل بازگشت نیست.

گروه کودشا در قبال حفاظت کامل از اطلاعات شخصی کاربران مسئول بوده و فقط در صورت دریافت حکم قضائی اطلاعات شخص را بنا بر ضرورت قانونی در اختیار مقام قضائی قرار خواهد داد.

کاربر نباید در سایت نوشته یا اظهاراتی را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد.

کاربران حق اظهار نظر در خصوص امور مذهبی و سیاسی را ندارند. چنانچه کاربری این ماده را رعایت نکند، کودشا پی گیری قانونی موضوع را  حق خود می داند.

کودشا از کاربران خود می‌خواهد، حتماً در هنگام تراکنش مالی به آدرس کودشا دات کام (koodsha.com) دقت نمایند. اطلاعات این صفحات، توسط گواهینامه ssl محافظت می‌شوند و بنابراین برای امنیت بیشتر صفحات با پیشوند  https در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. بدیهی است در صورت واردکردن اطلاعات در آدرس‌هایی به‌جز آدرس مذکور مسئولیت و عواقب از دست رفتن اطلاعات و یا سرقت اطلاعات با کاربر موردنظر است.

کودشا از کاربران خود می‌خواهد، چنانچه در رابطه با قوانین سایت سؤالی دارید از طریق بخش «تماس با ما» مطرح نمایید یا اینکه از طریق آدرس ایمیلهای bibakservices@gmail.com و  info@koodsha.com  مطرح کنید.

قوانین مشاوره:

_ اطلاعات شخصی شما در نزد مشاوران ما محرمانه شمرده شده و بدون اجازه شما در اختیار فرد سومی گذاشته نمیشود.

_مراجع گرامی اطلاعاتی که وارد می کنید برای بهره گیری بهتر شما از متخصصین ماست. جدا از اینکه این اطلاعات در مراحل گوناگون راستی آزمایی می شود مسئولیت عواقب ناشی از درستی یا نادرستی این اطلاعات که مطمعنا در نتیجه مشاوره شما دخیل خواهد بود به دوش خود شماست.

_مراجع باید مشاور خود را بر اساس اطلاعات و رزومه های موجود در سایت و با توجه به هماهنگی تخصص مشاور با موضوع انتخاب نماید. مسئولیت انتخاب اشتباه با خود مراجع بوده و کودشا مسئولیتی در قبال آن ندارد.

_ الویت وقت مشاوره همیشه با مراجعانی است که رزرو اینترنتی همراه با پرداخت مبلغ هزینه مشاوره را پرداخت نمایند.

_ مراجع موظف است  قبل یا پس از رزرو وقت ملاقات اینترنتی حتما جهت تایید نهایی وقت ملاقات خود با شماره های پشتیبانی تماس گرفته و رزرو خود را قطعی نماید. در صورت عدم تماس مسئولیت بی نظمی های پیش رو متوجه خود مراجع می باشد.(تلفنهای پشتیبانی 02126711229  و 09034445061  و  09914566788)

_در صورتی که پس از رزرو وقت مشاوره و پرداخت هزینه به هر دلیلی نتوانید در جلسه حضور یابید و حداکثر تا 24 ساعت قبل از ملاقات، جلسه را لغو نکنید کودشا مسئولیتی در قبال این موضوع نداشته و امکان استرداد وجه پرداختی وجود ندارد.

 

قوانین بازار:               

سوالات خود را در خصوص خرید و پرداخت هزینه ها و ..  حتما در پشتیبانی همان محصول و خدمات مطرح بفرمایید تا ما بتوانیم سریع تر پاسخگوی شما باشیم .(تلفنهای پشتیبانی 02126711229  و 09034445061  و  09914566788)

لطفا در انتخاب محصول خود دقت نمایید چرا که امکان استرداد وجه پرداختی تنها در صورتی که کاستی متوجه محصول ارائه شده باشد و خریدار بتواند حد اکثر ظرف 2 روز کاری پس از تحویل این موضوع را اطلاع داده و ثابت نماید میسر است.

مشتریان می‌بایست هرگونه تغییر تلفن، آدرس و یا عدم حضور خود را در آدرس تا قبل از ارسال کالا اطلاع دهند. بدیهی است در صورت عدم حضور مشتری در هنگام تحویل کالا هزینه های جانبی ارسال مجدد با مشتری می باشد.

با خواندن این صفحه و تایید قوانین شما پذیرفته اید که بدونه توجه به این قوانین اقدامی انجام ندهید. در غیراینصورت ما حق خود برای برخورد قانونی و پیگیری حقوق قانونی را برای خود محفوظ خواهیم داشت.

با سپاس